Column 3: Vertrouwen
Oprecht kan ik dat niet begrijpen: als je niet comfortabel slaapt en je gaat het zelfs aan lichamelijke gebreken merken, dan doe je daar toch wat aan? Waarom dan toch niet? Een bed is geen mode of sexy product waar we mee kunnen pronken. Ook hebben de meeste mensen angst voor “spijt na aankoop”. Ga je op internet zoeken of bezoek je diverse winkels, dan hoor je zoveel verschillende verhalen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Wij zijn dagelijks bezig om onze klant het vertrouwen te geven dat het persoonlijke slaapsysteem dat wij adviseren het beste past bij de wensen van de klant. Hiervoor gebruiken wij een slaaptest waarin een klant ervaart wat het verschil is tussen een standaard bed en een bed dat persoonlijk is afgestemd. Daarnaast geven wij 90 dagen nachtrustgarantie! Hierdoor ervaart onze klant het benodigde vertrouwen en hoor ik zelden nog “hier slaap ik nog een nachtje over”.
Peter Verrij
Veenendaal.morgana.nl
Reageer